تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس

تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس پذیرفته می‌شود. جهت‌ اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی در  فردیس کرج  تماس‌حاصل‌بفرمایید.

سرویس و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در فردیس کرج

با توجه به سنگینی وحمل نقل لوازم خانگی از جمله لباسشویی و ظرفشویی و همچنین پکیج وآبگرمکن تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس  پس از تماس شما عزیزان به محل مراجعه کرده و پس از عیب یابی توسط کارشناس،ارزیابی مبلغ هزینه به شما سروان اعلام می‌گردد .در صورت تمایل انجام کار وتوافق اولیه تمامی مراحل کاری در حضور شما عزیزان صورت می‌پذیرد.

تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس

آیا شما هم با مشکلات ماشین لباسشویی خود دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا همیشه به دنبال راه حلی برای تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس کرج خود هستید؟ در مقاله تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس به بررسی عواملی که باید در نظر گرفته شوند تا برای تعمیر صحیح و صحیح ماشین لباسشویی خود تصمیم بگیرید، پرداخت کنید. اولین قدم در تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس کرج، شناسایی مشکل است. بررسی کنید که ماشین لباسشویی شما به درستی روشن می شود یا خیر.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما به درستی روشن می شود، اما زمانی که برنامه را انتخاب می کنید عملکرد ندارد، احتمالاً مشکلی در ماشین الکترونیکی وجود دارد. در این صورت شما باید یک تعمیرکار مجرب را بخرید و نیاز به تعویض قطعات داشته باشید. همچنین، در ماشین لباسشویی شما هیچ عملکردی ندارید، احتمالاً مشکل منبع تغذیه آن وجود دارد. در این صورت بهتر است یک تعمیرکار مجرب را در نظر بگیرید و مشکل را تعمیر کنید. دومین قدم در تعمیر ماشین لباسشویی، بررسی لوله ها و اتصالات است.

تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس
تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس

عوامل خارجی مانند گرد و غبار و مصرف‌ها می‌توانند باعث بسته شدن لوله‌ها و اتصالات شوند و عملکرد ماشین لباسشویی را مختل کنند. بررسی کنید که آیا لوله‌ها و اتصالات شما تمیز و بدون مشکل هستند و در صورت لزوم، آن‌ها را امتحان کنید یا تغییر دهید. سومین قدم در تعمیر ماشین لباسشویی، بررسی و تنظیم درجه حرارت آب است. ممکن است در ماشین لباسشویی شما پرشده آب حاوی رسوبات باشد که باعث مشکل در عملکرد ماشین می شود. در این صورت، شما باید آب را خالص کنید و یا درجه حرارت آب را به مقدار مناسب تنظیم کنید.

در نهایت، نکاتی را برای مشکلات در آینده به شما عرض می‌کنیم. همیشه بهتر است وقتی ماشین لباسشویی را خاموش می‌کنید، درب آن را باز گذاشته و به تمیز کردن درون ماشین بپردازید. همچنین از میان لباس‌های قبل، مطمئن شوید که تمام جیب‌های آن‌ها خالی است و هیچ جسمی درون ماشین قرار ندارد. این ساده می‌تواند از مشکلات جلوگیری و عمر مفید ماشین لباسشویی شما را افزایش دهد.

به طور کلی، برای تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس خود بهتر است از نصایح مشاوره تعمیرکار مجرب استفاده کنید و همچنین با ماشین خود مراقبت کنید تا بهترین نتیجه را بخرید. حتی در مواردی که نیاز به تعویض قطعات داشته باشید، همیشه دقت کنید که قطعات مورد نیاز اصلی باشند و بهترین کیفیت را داشته باشند تا دوب باشند.

تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا فردیس

 با پیشرفت‌ علم، تکنولوژی، انواع ماشین لباسشویی تولید شده در بازار موجود است. هر کدام از این ماشین‌های لباسشویی‌ها دارای کارایی متفاوتی نسبت به‌ هم دیگر دارند، اما برخی از آن‌ها نیز ویژگی‌های مشابهی را با یکدیگر دارند. جهت تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا فردیس کرج با مجموعه فن حریف تماس حاصل بفرماید و مورد خرابی خود را ثبت کنید در اسراع وقت خدمت رسانی میکنیم. یکی از ویژگی‌ها مهم تعمیر لباسشویی در منزل است که در مواقع ضروری اینکار انجام شود.

تعمیرات ماشین لباسشویی در فردیس
تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس

به طور کلی ماشین لباسشویی به چند دسته تقسیم می‌شوند. ماشین لباسشویی درب از جلو، ماشین لباسشویی درب از بالا، ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی سطلی، ماشین لباسشویی جیبی، ماشین لباسشویی دو درب‌، ماشین لباسشویی قابل حمل وغیره …تقسیم می‌شوند.

چه ماشین لباسشویی وبرای چه کاری خرید کنیم؟

اگر قصد خرید را دارید، اما نمی‌دانید که کدام نوع لباسشویی را با چه کارایی خریداری کنید، در مطلب تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس می‌توانید اطلاعات خوبی به دست آورید.

ماشین لباسشویی درب از جلو

امروزه در اکثر خانه‌ها از این نوع ماشین لباسشویی استفاده می‌شود، زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که یکی از آن ویژگی‌ها تعمیر لباسشویی در منزل است. در این ماشین لباسشویی تا مقدار محدود آب پر می‌شود و از روش زیر و رو برای تمیز کردن لباس‌ها استفاده می‌کند.

زمانی که محفظه داخلی پر از آب شده و مایع تمیز کننده با آب مخلوط می‌شود، عمل شستشو شروع شده و بعد از گذشت چند دقیقه به پایان می‌رسد. این ماشین لباسشویی از مواد شوینده بهترین بازدهی را می‌گیرد و کف کمتری تولید می‌کند.

ماشین لباسشویی درب از جلو با توجه به کارایی و ویژگی‌هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه‌تر از دیگر انواع ماشین لباسشویی ها است. از ویژگی‌هایی که لباسشویی درب از جلو دارد می‌توان به شستشوی لباس با حداقل رطوبت در چرخش مدور، کاهش زمان خشک کردن و مصرف کم انرژی اشاره کرد.

همچنین این ماشین لباسشویی‌ها صدای کمتری در زمان شستشو لباس از خود تولید می‌کنند که همین امر باعث جذب مشتریان بیشتری شده است. نکته جالب و قابل توجه درباره این لباسشویی‌ها این است که می‌توان تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس منزل را به راحتی انجام داد و از فضای بالای آن‌ها به خوبی استفاده کرد و وسایل دیگر را بر روی آن قرار داد. ظرفیت این ماشین‌ها از 4 تا 24 کیلوگرم می‌باشد.

ماشین لباسشویی درب از بالا

لباسشویی‌های درب از بالا با توجه به مخزنی که دارند، آب زیادی نیز مصرف می‌کنند، اما از طرفی از لباسشویی‌ها تمام اتوماتیک قیمت بسیار کمتری دارند. ماشین لباسشویی درب از بالا شستشوی لباس‌ها را به صورت چرخشی انجام می‌دهد و همزمان مواد شوینده را نیز با آب و لباس‌ها مخطوط می‌کند.

جابه جایی این لباسشویی‌ها بسیار راحت است و تعمیر لباسشویی در منزل امکان پذیر است. فضای کمتری را نیز اشغال می‌کنند. یکی از ویژگی‌های این لباسشویی، کم مصرف کردن آب  است که شستشوی لباس‌ها خیلی سطحی و سریع انجام می‌دهد.

 تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ در فردیس

تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ در فردیس کرج  آماده سرویس دهی به شما دوستان به صورت شبانه روزی است. متخصصین ما تمام مراحل سرویس و تعمیر را در حضور شما انجام میدهند، در صورت خرابی و گرفتن مشاوره درباره لوازم خانگی در اپیکشن بله با ما در ارتباط باشید و سفارش خرابی خود را ثبت بفرماید.

  ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی دوقلو به 3 دسته تقسیم می‌شود.

دوقلوی درب از بالا

دوقلوی درب از جلو

دوقلوی یک درب از بالا و درب دیگر از جلو است.

تعمیر ماشین لباسشویی فردیس کرج
تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس

این لباسشویی‌ها ظرفیت بسیار زیادی را دارا هستند و برای خانواده‌های پر جمعیت کاربرد دارند. در برخی از آن‌ها یکی از درب‌ها خشک کن است و دیگری مخصوص شستشو، در دیگر مدل‌ها هر دو درب برای شستشو هستند. قیمت این مدل لباسشویی‌ها از ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بیشتر است. تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس کرج با گارانتی یک ساله انجام خواهد شد.

ماشین لباسشویی سطلی

در ابتدا باید به شما بگوییم که قیمت این نوع لباسشویی از ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک درب از جلو کمتر است و انرژی کمتری نیز نسبتا به آن‌ها مصرف می‌کند. یکی از عیب‌های این ماشین لباسشویی سخت بودن بارگیری و تخلیه لباس‌ها و تعمیر لباسشویی در منزل است. قیمت این لباسشویی از انواع ماشین لباسشویی درب از جلو، دوقلو و دو درب کمتر است و برای افراد 2 تا 4 نفره مناسب است. ظرفیت این ماشین لباسشویی‌ها تقریبا 4.5 تا 20 کیلوگرم است. اگر مشکل فضا و محیطی ندارید، بهترین گزینه برای شما این ماشین لباسشویی است.

شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس

شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس کرج 09120614429 – 09199018900 است. در صورت خرابی و گرفتن مشاوره درخصوص هزینه تعمیر و یا اطلاعات با متخصصین ما تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس کرج در ارتباط باشید. ماشین‌های لباسشویی دو درب دارای کاربردهای زیادی دارد. یکی از کاربردهای آن‌ها این است که در زمان شستشوی لباس می‌توان یک لباس دیگر به آن اضافه کرد. به طور مثال تصور کنید که شما همه‌ی لباس‌ها را درون ماشین قرار داده و آن را راه‌اندازی کرده‌اید، اما یادتان می‌افتد که یک لباس جا مانده است.

در این صورت خیلی راحت می‌توانید با استفاده از درب دوم، لباس جا مانده را به لباس‌های در حال شستشو اضافه کنید. قیمت این لباسشویی بسیار مناسب است و مصرف آب بسیار کمی دارد. ظرفیت این ماشین‌ها اغلب بین 4 تا 18 کیلوگرم است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس کرج
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس کرج

اجرت‌ تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس

لیست قیمت تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس به شرح ذیل است.

نصب ماشین لباسشویی 350.000 تومان
تعویض فیلتر و جرم گیری ماشین لباسشویی 250.000 تا 320.000 تومان
تعویض پمپ تخلیه لباسشویی 280.000 تا 550.000 تومان
تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی 250.000 تا 550.000 تومان
تعمیر تایمر ماشین لباسشویی 280.000 تا 450.000 تومان
تعمیر هیدرواستارت 300.000 تا 750.000 تومان
تعویض لاستیک درب 300.000 تا 1.000.000 تومان
تعمیر تعویض میکروسوئیچ 300.000 تا 750.000 تومان
تعویض بلبرینگ و کاسه نمد 800.000 تا 1300.000 تومان
تعویض کمک فنر لباسشوئی 280.000 تا 520.000 تومان
تعویض موتور اصلی(موتور اورجینال برند) 800.000 تا 1.600.000 تومان
تعویض موتور ماشین (دست دوم) سالم 350.000 تا 650.000 تومان
تعویض و تعمیر آبکش 700.000 تا 1.200.00 تومان
تعویض دیگ پلاستیکی فلزی 1000.000تا
3000.000 تومان
تعویض خرطومی دیگ ماشین 100.000 تا 230.000 تومان

 

ماشین لباسشویی و خشک کن

ماشین لباسشویی و خشک کن اغلب با یکدیگر نیستند، یعنی دو دستگاه به صورت جداگانه تولید و توزیع می‌شود. در این روزها برندهایی که کارشان تولید لوازم خانگی است، سعی در ادغام فناوری‌ها با یکدیگر را دارند و نتیجه آن ترکیب دستگاه خشک کن با لباسشویی شد.

خشک کن و لباسشویی ترکیب بسیار هوشمندانه‌ای است که یکی از کاربردهای آن خشک کردن لباس بعد از شستشو و استفاده از آن است.

تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس با کادری متخصص و به روز در زمینه عیب یابی و رفع مشکل دستگاه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طول ایام هفته است.

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. یکی از این تفاوت‌ها این است که لباسشویی اتوماتیک حالات شستشوی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.به طور مثال شما قصد دارید که یک پارچه خاص را شستشو کنید.

لباسشویی‌های تمام اتوماتیک این امکان را به شما می‌دهند که هر نوع پارچه‌ای را بشویید.‌ اما در لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک شما قادر به شستشوی تعداد محدودی از پارچه‌ها هستید. دیگر تفاوت‌های این لباسشویی‌ها در سایز آن‌ها است.

دیگر تفاوت این لباسشویی‌های در قیمت و مصرف انرژی آن‌ها است. لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک از نوع دیگر آن یعنی لباسشویی اتوماتیک ارزان‌تر است.‌‌ اما انرژی بیشتری را برای شستشوی لباس مصرف می‌کند که اگر لباس‌های خود را زود به زود شستشو می‌کنید، قبوض برق می‌تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

اما لباسشویی‌های اتوماتیک اینطور نیستند انرژی بسیار کمتری برای شستشو مصرف می‌کنند. به طور کلی اگر استفاده زیادی از لباسشویی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک لباسشویی اتوماتیک را خریداری کنید که تعمیر لباسشویی در منزل این نوع آسان میباشد.

تعمیرکار ماشین لباسشویی الجی LG فردیس

تعمیرکار ماشین لباسشویی الجی LG فردیس توسط متخصصین ما  در مجموعه فن حریف با کادری مجرب انجام می‌شود. تمامی مراحل کار در حضور شما عزیزان انجام میگردد، در صورت نیاز به تعمیر با ما در ارتباط باشید.

نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی

برای اینکه بتوانید یک لباسشویی خوب و مناسب با سبک زندگیتان خریداری کنید و در موقع خرابی تعمیر لباسشویی در منزل انجام بشود، باید نکاتی را در زمان خرید رعایت کنید. این نکات توسط تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس برای شما عزیزان گذاشته شده است که به شرح زیر هستند:

دور شستشو در لباسشویی، نقش مهمی در تمیزی لباس‌ها و مصرف آب و برق دارد. هر چه دور شستشو با دقت بیشتری تنظیم شود و بهتر کار کند. می‌تواند تاثیر زیادی در مصرف آب و برق و تمیزی لباس‌ها داشته باشد. مصرف برق در لباسشویی بسیار مهم است. اغلب لباسشویی‌هایی امروزه تولید می‌شوند دارای A+++ است که این نماد نشان دهنده این است که این لباسشویی مصرف برق بسیار کمی دارد. رده‌های A++ و A+ نیز قابل قبول هستند و مصرف برق کمی دارند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی و نحوه عیب یابی و حل آن

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار پرکاربرد است که امروزه تقریبا در هر خانه ای یافت می‌شود. لباسشویی کار شستشو و تمیز کردن لباس، ملحفه، پرده و … را برای کدبانوی خانه راحت تر کرده است.‌ اما امان از وقتیکه این دستگاه خراب شود و به خوبی کار نکند، آنوقت است که با کوهی از لباس های چرک و کثیف روبرو می شوید.

در این مقاله،که توسط تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس  fanharif(فن حریف)برای شما عزیزان گرد آوری کردیم تمامی مشکلات رایج ماشین لباسشویی و نحوه عیب یابی و حل آن را توضیح می دهیم و به آموزش عیب یابی ماشین لباسشویی به صورت کامل میپردازیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس را تا انتها مطالعه کنید و چنانچه نتوانستید مشکل به وجود آمده را برطرف کنید، با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس با کادری مجرب تماس بگیرید، ما در اسرع وقت پاسخگو هستیم.

 

 

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی و نحوه عیب یابی
مشکلات رایج در ماشین لباسشویی و نحوه عیب یابی

1- لرزش و حرکت ماشین لباسشویی: برخی از مدل های ماشین لباسشویی به هنگام کار کردن لرزش زیادی دارند. اما اگر دستگاه شما لرزش زیادی نداشته و به تازگی متوجه این ایراد شده اید، ممکن است علت یکی از موارد زیر باشد: بارگیری نامناسب ماشین، وجود ایراد در کمک فنرها، تراز نبودن لباسشویی (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

2- تمیز نشستن ماشین لباسشویی: قبل از بررسی ماشین لباسشویی، پودر لباسشویی خود را عوض کنید. برخی از پودر ها قابلیت تمیز کنندگی خوبی ندارند و نه تنها البسه را به خوبی تمیز نمی کنند، بلکه باعث خرابی قطعات دستگاه نیز می شوند. تمیز نشدن البسه می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد: استفاده بیش از حد از مواد شوینده، عدم انتخاب برنامه شستشوی مناسب، پر کردن بیش از حد دستگاه، گرفتگی مسیر تخلیه لباسشویی. (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

3- روشن نشدن ماشین لباسشویی: برخی مواقع علی رغم وجود برق، ماشین لباسشویی روشن نمی شود. علت روشن نشدن آن می تواند مربوط به یکی از ایرادات زیر باشد: عدم اتصال دوشاخه به پریز برق، خرابی میکروسوئیچ، تراز نبودن دستگاه، از کار افتادن تایمر دستگاه،خرابی سیستم بلبرینگ (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

4- کار نکردن لباسشویی: اگر ماشین لباسشویی شما روشن می شود اما موتور شستشو کار نمی کند، ایراد ممکن است یکی از موارد زیر باشد: خرابی خازن راه انداز دستگاه یا آسیب دیدگی سیم های متصل به آن، شکستگی یا خرد شدن یاتاقان یا بلبرینگ، نقص فنی موتور. (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

5- مسدود شدن فیلتر لباسشویی: فیلتر ماشین لباسشویی وظیفه جداسازی مواد اضافی مانند پرز، مو، لایه چسب و هر چیزی که ممکن است به دیگ ماشین آسیب بزند را برعهده دارد. فیلترها بعد از مدتی پر می شوند و باعث بوگرفتن ماشین یا عملکرد نامناسب دستگاه می شوند. بنابراین، تیم تعمیرات لباسشویی در منزل توصیه می کند به طور منظم فیلتر ماشین لباسشویی را چک کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید. تعمیر لباسشویی در منزل با قطعات اصلی.

6- برق داشتن بدنه لباسشویی: برق داشتن بدنه لباسشویی مشکل خطرناکی است زیرا می تواند موجب برق گرفتگی یا سوختگی شما شود. در چنین وضعیتی فورا لباسشویی را از برق بکشید. سپس موارد زیر را بررسی نمایید: قسمت های مختلف دستگاه را از نظر نشتی بررسی کنید. مطمئن شوید سیم ارت (اتصال به زمین) لباسشویی سالم و به زمین متصل شده است. سیم کشی و اتصالات فیش های برق ماشین را بررسی کنید. در صورت خرابی سیم ها آنها را تعویض نمایید. (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

نقص فنی موتور و اتصال آن به بدنه می تواند یکی دیگر از دلایل برق داشتن بدنه لباسشویی باشد. سیم پیچ داخلی دستگاه، هیتر و خازن پارازیت گیر را بررسی کنید پریز برق، دو شاخه و کابل برق را بررسی کنید. درصورت نیاز با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس بگیرید.

7- خاموش شدن ناگهانی لباسشویی: چنانچه لباسشویی شما در حین کار به طور ناگهان و بدون هیچ دلیلی خاموش شود، احتمالا یکی از ایرادات زیر علت بروز این مشکل است: خرابی تایمر، خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی دوشاخه یا نوسانات برقی، خرابی زبانه و قفل درب، خراب شدن دکمه استارت، مشکل در ورود آب به درون مخزن، نقص فنی موتور دستگاه (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

8- نشتی آب از لباسشویی – آب دادن لباسشویی: نشتی آب از لباسشویی می تواند بسیار خطرناک باشد. زیرا ماشین لباسشویی به طور همزمان با آب و برق کار می کند و اختلال در جریان این دو می تواند باعث برق گرفتگی شود. در این حالت برای عیب یابی ماشین لباسشویی موارد زیر را بررسی کنید: پارگی یا عدم اتصال شلنگ ورودی آب، گرفتگی دریچه شیر ورودی آب، استفاده بیش از حد از مواد شوینده، پارگی یا فرسوده شدن لاستیک دور درب، تراز نبودن دستگاه، نقص فنی پمپ تخلیه.

9- عدم تخلیه ماشین لباسشویی (تخلیه نکردن آب لباسشویی): زمانیکه آب در دیگ لباسشویی جمع می شود یا لباس ها بعد از شستشو همچنان خیس می مانند، باید علت تخلیه نکردن را پیدا کنید. برای این منظور قطعات زیر را بررسی نمایید: فیلتر ماشین پر نشده باشد. شلنگ تخلیه آب مسدود نشده است. پمپ تخلیه آب درست کار می کند. برد یا تایمر ماشین لباسشویی سالم هستند. مسیر خروج آب زیر دیگ مسدود نشده باشد. (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

10- بو دادن لباسشویی: زمانیکه لباسشویی شما بوی نامطبوعی می دهد باعث بو گرفتن لباس های تمیز شما هم می شود. مهم ترین دلایل بوی نامطبوع لباسشویی عبارتند از: عدم خروج کامل آب های خروجی از دستگاه به دلیل لوله کشی بد، پر شدن فیلتر تخلیه، ماندن لباس ها در ماشین لباسشویی به مدت طولانی و تمیز نکردن جا پودری آن می‌باشد.

11- کار نکردن دور تند لباسشویی: اگر لباسشویی در حالت دور تند کار نکند، آبگیری انجام نمی شود و لباس ها خیس خواهند ماند. علت به وجود آمدن این مشکل یکی از موارد زیر است: وجود نوسانات برق، تنظیم نبودن برنامه خشک کن، وجود ایراد در عملکرد پمپ تخلیه، مسدود شدن شلنگ تخلیه آب، خرابی برد یا موتور دستگاه (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

12- متوقف نشدن لباسشویی: خاموش نشدن ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای انواع مدل های ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد. گیر کردن ماشین لباسشویی در یک مرحله یا خاموش نشدن آن می تواند چندین دلیل داشته باشد: پمپ تخلیه به درستی کار نمی کند،  موتور دستگاه دچار نقص فنی شده است. به همین دلیل برد یا تایمر در همان وضعیت متوقف شده اند. برد دستگاه خراب شده است. (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

12- ماندن پودر و کف روی لباس ها: اگر پودر لباسشویی در ماشین حل نمی شود، برای عیب یابی ماشین لباسشویی موارد زیر را بررسی کنید: فیلتر شیر الکتریکی را از لحاظ تمیز بودن بررسی کنید. جاپودری را از لحاظ تمیز بودن بررسی کنید. از پودر مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید از ریختن پودر زیاد خودداری نمایید.

13- کف نکردن لباسشویی: نوع پودر ماشین لباسشویی که استفاده می کنید، نقش مهمی در کف کردن آن دارد. اما اگر از مواد شوینده باکیفیت و برند استفاده می کنید، احتمال زیاد مشکل یکی از موارد زیر است: دمای شستشو پایین تر از حد مجاز است. آب منطقه املاح زیادی یا به اصطلاح سختی زیادی دارد.

15- نچرخیدن دیگ لباسشویی: نچرخیدن دیگ لباسشویی در زمانیکه موتور دستگاه قفل شده است یا به اصطلاح گیرپاژ کرده است، یکی از مشکلاتی است که دلایل زیادی دارد. خوشبختانه بیشتر این دلایل با رعایت کردن چندین نکته قابل جلوگیری هستند یا به راحتی برطرف می شوند. مسدود شدن پمپ تخلیه، پر کردن بیش از ظرفیت دستگاه، خرابی تسمه موتور، معیوب شدن میکروسوئیچ درب، فرسوده یا معیوب شدن کوپلینگ، نقص فنی موتور لباسشویی، ایراد در چفت درب، خراب شدن کلاچ، ایراد در عملکرد برد فرمان کنترل، ایراد در رتور و استاتور، دفرم شدن سبد آبکشی، خرابی بلبرینگ باشد. (در صورت تمایل و رفع مشکل با تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

16- گرم بودن آب ماشین لباسشویی: چنانچه آب ماشین لباسشویی بیش از اندازه گرم است، ابتدا برنامه شستشوی دستگاه را بررسی کنید. ممکن است یکی از این برنامه ها، شستشو را در دمای بالا انجام دهد. داغ شدن آب ماشین می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد: خراب شدن ترموستات لباسشویی، خراب شدن المنت هیتر، ایراد در سیم کشی دستگاه (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

17- از کار افتادن دکمه های لباسشویی: کار نکردن دکمه های ماشین لباسشویی دلایل زیادی دارد که متداول ترین آنها عبارتند از، روشن نبودن ماشین لباسشویی، فعال بودن قفل کودک، وجود رطوبت در کنترل پنل (برای رفع این مشکل اجازه دهید تا دستگاه کاملا خشک شود)، خراب شدن دکمه ها، خطا در برنامه نویسی.

تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس در برندهای اسنوا، سامسونگ، الجی LG ، پاکشوما، الگانس در منزل توسط متخصصین مجموعه فن حریف  با گارانتی یکساله لوازم تعویضی انجام  می‌شود.

18- سوختن برد لباسشویی: برد یکی از قطعات اصلی وسایل الکتریکی است. خرابی این قطعه می تواند مشکلات جدی برای لباسشویی به وجود آورد و باعث از کار افتادن آن شود. علت سوختن برد ماشین لباسشویی می تواند یکی از موارد زیر باشد، قطع و وصل شدن های مکرر جریان برق، نفوذ رطوبت به برد، نصب ماشین لباسشویی در محیط های گرم و مرطوب، استفاده طولانی مدت از لباسشویی، فرسودگی دستگاه (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید.)

19- آبگیری نکردن لباسشویی: وارد نشدن آب به لگن لباسشویی یکی از مشکلات متداول دستگاه است که خوشبختانه دلایل ساده ای دارد. علت آبگیری نکردن ممکن است به یکی از موارد زیر مربوط باشد: درب ماشین به طور کامل بسته نشده است. میکروسوئیچ خراب است. برد الکتریکی لباسشویی خراب است، شیر آب ورودی خراب است، سیم های رابط بین تایمر، میکروسوئیچ، هیدرواستات و شیر قطع شده‌اند، پمپ لباسشویی به خوبی کار نمی کند. (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

20- گرم نبودن آب ماشین لباسشویی: در هر ماشین لباسشویی دو شلنگ وجود دارد که یکی به آب سرد و دیگری به آب گرم متصل است. آب گرم ممکن است به دلایل مختلفی به دستگاه نرسد یا گرم نماند. در مدل های جدید، گرم نبودن آب لباسشویی با ارور نمایش داده می شود و از این راه می توانید به راحتی متوجه شوید ایراد مربوط به کدام قسمت دستگاه است. اما در لباسشویی های قدیمی، عیب یابی به راحتی امکان پذیر نیست و باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

مهم ترین علت های گرم نشدن آب لباسشویی عبارت است از: ایراد در عملکرد ترموستات یا خرابی سیم های متصل به آن‌، خرابی هیتر یا المنت های آن، به هم خوردن تنظیمات هیدروستات، آسیب دیدگی یا مسدود شدن شلنگ مربوط به آب گرم ماشین، خرابی شیر برقی (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

21- باز نشدن درب ماشین لباسشویی: اگر بعد از تمام شدن شستشوی لباس ها متوجه شدید که درب دستگاه باز نمی شود. ابتدا لباسشویی را از برق بکشید. اگر آب داخل مخزن کاملا تخلیه شده است، دلیل بسته نشدن درب لباسشویی خرابی یکی از قطعات زیر است: میکروسوئیچ درب، لولای درب، سوئیچ فشار، فعال بودن قفل حرارتی یا قفل کودک (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

22- خشک نکردن لباسشویی: گاهی اوقات ماشین لباسشویی شما در ظاهر کار می کند و هیچ ایرادی در عملکرد آن دیده نمی شود. اما در پایان شستشو متوجه می شوید که لباس ها خوب خشک نشده اند. چنانچه دستگاه در مرحله خشک کردن لباس ها دچار مشکل شده است، علت آن می تواند یکی از موارد زیر باشد:‌ مسدود بودن مسیر خروج آب، پر کردن بیش از حد لباسشویی، وجود نقص فنی در خازن راه انداز یا موتور، خرابی تسمه، از کار افتادن فیوز حرارتی، خرابی برد (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

23- قفل نشدن درب لباسشویی: اگر بعد از قرار دادن البسته داخل لباسشویی متوجه شدید که درب دستگاه بسته نمی شود، قسمت های زیر را بررسی کنید: زیاد بودن حجم لباس ها، قرار گرفتن یک جسم خارجی در فضای دور درب دستگاه،  پارگی لاستیک دور درب، خرابی یا شکستگی قسمتی از درب، خرابی ضامن یا همان کلید باز و بسته شدن درب (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

24- کار نکردن لباسشویی بعد از آبگیری: یکی دیگر از مشکلاتی که برای خیلی از افراد پیش آمده این است که لباسشویی پس از آب گیری کردن کار نمی کند. طبق بررسی های انجام شده، موارد زیر باعث ایجاد چنین مشکلی می شود: خرابی تسمه، خرابی برد الکترونیکی، وجود نقص در موتور، خراب شدن شیر ورودی، شیر الکترونیکی، مسدود شدن و کثیف شدن فیلتر، گرفتگی جاپودری، کم شدن فشار آب (در صورت تمایل و رفع مشکل با تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس تماس حاصل بفرمایید).

25- صدا دادن لباسشویی هنگام خشک کن: شاید تاکنون برای شما هم پیش آمده که ماشین لباسشویی تان در مراحل شست و شو هیچ صدایی ندارد ولی تا به مرحله خشک کن می رسد صداهای خیلی بدی می دهد. این مشکل به دلایل مختلفی می تواند رخ دهد که مهمترین شان موارد زیر هستید: خرابی بیلبرینگ، معیوب شدن تسمه، خراب شدن کوپلینگ، تراز نبودن لباسشویی، حجم زیادی از لباس های کثیف، معیوب شدن کمک های دیگ لباسشویی باشد.

نتیجه گیری

در این محتوا که توسط تیم تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس نوشته شده است، تلاش کردیم مشکلات شایع ماشین لباسشویی و روش های برطرف کردن آن را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. توجه داشته باشید که برای عیب یابی ماشین لباسشویی، انجام سرویس یا تعمیرات آن بایستی درباره‌ی نحوه عملکرد لباسشویی اطلاعات تخصصی داشته باشید، اجزا و قطعات مختلف دستگاه و وظایف هر قطعه را بشناسید و ابزارآلات خاص را داشته باشید.

سپاسگذار از شما
95 / 100

نظرات

یک پاسخ به “تعمیرکار ماشین لباسشویی در فردیس”

  1. بسیار منصف بودن چکار بلد،من پیشنهاد میکنم کار را به این گروه بسپارید.تمیز وایده های جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

.
فهرست