تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس

تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس‌، شهرک ارم، شهرک وحدت، شهرک بنفشه، خیابان اهری، خیابان پیک و کرج پذیرفته می‌شود. جهت هماهنگی با شماره 09120614429 – 09380641688 تماس حاصل بفرمایید.

تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس

تعمیرات  آبگرمکن بوتان در فردیس با کادری مجرب و متخصصین کار بلد در تیم فن حریف انجام می‌شود. با توجه به اینکه آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری هر کدام مزایا و معایب خاص و مربوط به خود را دارند، در مطلب تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس به طور کامل آن ها را توضیح داده و در آخر تفاوت بین آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

تفاوت آبگرمکن و پکیج دیواری در یک نگاه

  1. آبگرمکن دیواری چیست؟
  2. نکاتی در مورد خرید انواع آبگرمکن های دیواری
  3. پکیج دیواری چیست؟
  4. مقایسه آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری
تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس
تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس

آبگرمکن دیواری چیست؟

آبگرمکن دیواری در واقع آبگرمکن بدون مخزن است، که آن را هم با نام آبگرمکن فوری می شناسند.وظیفه آبگرمکن این است که آب گرمی که ما مصرف می‌کنیم را تولید کند.

نحوه کار کردن این آبگرمکن ها به این صورت می باشد که آب سرد وارد آبگرمکن می شود و از کویل یا لوله های مسی داخل آبگرمکن قرار دارد، عبور می‌کند.

در ادامه به دلیل اینکه مشعلی در زیر لوله ها قرار دارد، آن لوله ها گرم شده و در نتیجه دمای آب درون کویل ها نیز بالا برود.

نکاتی در مورد خرید آبگرمکن‌های دیواری

قبل از خرید آبگرمکن های دیواری باید کمی تحقیق شود تا آبگرمکن متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه مطلب زیر که توسط تیم تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس بیان شده است راحت می‌توانید خودتان تشخیص دهید چه نوع آبگرمکن یا پکیجی تهیه کنید.

در زمان خرید آبگرمکن حتما باید به موارد زیر دقت شود:

1. رده مصرف انرژی

با توجه به اینکه آبگرمکن ها از وسایل پرمصرف می باشند اما با توجه به پیشرفت در این زمینه آبگرمکن هایی تولید شده اند با رده های انرژی مناسب که این رده مصرف انرژی تاثیر مهمی در کاهش هزینه های برق و گاز شما دارد.کارایی یا رده مصرف انرژی به واسطه نموداری مشخص می گردد که به ازای آب گرم تولیدی، میزان مصرف گاز را در یک روز ارزیابی می کند. بنابراین آبگرمکن های کارایی بالاتری دارند که فاکتور انرژی بالاتری هم داشته باشند.

2. حداکثر قدرت حرارتی (ظرفیت)

این شاخص را با واحد کیلو کالری در ساعت اندازه گیری می کنند و همان طور که از اسم آن پیداست نشان دهنده ظرفیت حرارتی آبگرمکن است. بنابراین بالا بودن آن سبب می شود آب گرم بیشتری از آبگرمکن خارج شود.

3. حداقل فشار ورودی

این شاخص نشان دهنده حداقل آب ورودی برای روشن شدن آبگرمکن می باشد که واحد اندازه گیری آن بار می باشد. این مقدار در مناطقی که از فشار آب پایینی برخوردار هستند توجه به آن بسیار مهم و ضروری می باشد.

4. نوع گاز مصرفی

این آبگرمکن ها چون آبگرمکن های گازی می باشند، سوخت مصرفی آن ها گاز شهری و یا گاز مایع می باشد.

5. حداکثر خروجی آب گرم

مقدار خروجی آب گرم از آب گرمکن دیواری بر اساس لیتر در دقیقه اندازه گیری می گردد که حداکثر مقدار خروجی آب گرم را نشان می دهد.

6. فن تخلیه آلاینده ها

برخی از آبگرمکن های دیواری سیستم فن تخلیه دارند که با استفاده از فن تعبیه شده در مسیر خروجی باعث می شود سرعت خروج آلاینده ها بیشتر شود.

تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس
تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس

تعمیر آبگرمکن دیواری در فردیس  برندهای بوتان، ایران شرق

تعمیر آبگرمکن دیواری در فردیس برندهای بوتان، ایران شرق ، آبگرمکن یکی از وسایل بسیار مهم در هر خانه است. این وسیله به طور معمول در بخش حمام استفاده می‌شود و در فصل‌های سرد سال، برای گرم کردن آب تحتانی و خشک کردن لباس‌ها بسیار ارزشمند است. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که بوتان یکی از محبوب‌ترین‌هاست. اگر شما در فردیس ساکن هستید و آبگرمکن بوتان خود تعمیر نیاز دارد، در این مقاله با اطلاعاتی درباره تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس آشنا می‌شوید.

اولین و مهمترین چیزی که باید درباره تعمیرات آبگرمکن بوتان بدانید، این است که برخی از مشکلات را می‌توانید خودتان اصلاح کنید. برای مثال، در صورتی که آبگرمکن شما دیگر قدرت گرم کردن آب را نداشته باشد، ممکن است داخل آن یک لایه رس ریخته باشد. بهتر است قبل از تماس با تعمیرکار، بررسی‌های ساده‌ای را بر روی آبگرمکن انجام دهید. در این صورت، شما ممکن است بتوانید با تمیز کردن داخل آبگرمکن، مشکل خود را حل کنید. در صورتی که با تعمیر آبگرمکن بوتان خود به تنهایی مشکل دارید یا برای اطمینان بیشتر، می خواهید توسط یک تکنسین حرفه ای مشاوره بگیرید، می توانید به تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس مراجعه کنید.

در اینجا، شما با یک تیم مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات آبگرمکن بوتان روبرو می‌شوید. افراد متخصص در تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس، با هر نوع مشکلی که در آبگرمکن شما وجود دارد آشنا هستند. آن‌ها تجربه و دانش کافی را در زمینه تعمیر آبگرمکن بوتان دارند و می‌توانند به شما در تعمیر و نگهداری وسیله‌ی خانگی خود کمک کنند. علاوه بر آن، آن‌ها قطعات پیدا نشدنی را نیز در اختیار دارند و می‌توانند در صورت نیاز قطعات ضروری را جایگزین کنند.

تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس بسیار سریع و کارآمد انجام می‌شود. این تیم تعمیرکاران حرفه‌ای با استفاده از ابزارهای مدرن و تکنولوژی جدیدی که در اختیار دارند، مشکل آبگرمکن شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع می‌کنند. آن‌ها به تعمیرات پیشگیرانه نیز توجه می‌کنند و پیشنهاداتی می‌دهند تا بهترین روش‌های نگهداری و تعمیر آبگرمکن خود را به شما معرفی کنند. تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس نیازهای شما را در اولویت قرار می‌دهد.

با استفاده از خدمات تعمیر آبگرمکن بوتان در این منطقه، می‌توانید به گرمایی و آسایش خانه‌تان اطمینان داشته باشید و از این وسیله بی‌نیاز به‌راحتی استفاده کنید. بنابراین، اگر در فردیس ساکن هستید و نیاز به تعمیر آبگرمکن بوتان خود دارید، بهتر است به تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس مراجعه کنید تا با خیال راحت به راحتی استفاده از این وسیله بپردازید.

تعمیر آبگرمکن دیواری در منظریه

جهت تعمیر آبگرمکن دیواری در منظریه و برندهای ایران رادیاتور و برندهای خارجی خود با دفتر فن حریف  شماره‌های 0912061442909199018900 تماس حاصل بفرماید.

انواع آبگرمکن دیواری

1.شمعک دائم (شمعک دار یا پیلوت دار)

در آبگرمکن های شمعک دائم، شمعک همیشه روشن می باشد و زمانی که شما آب گرم را باز می کنید شمعک مشعل را روشن می کند.

عیب این وسیله که تیم تعمیر آبگرمکن بوتان در فردیس به آن اشاره میکند این است که  مصرف انرژی بیشتری دارد و همچنین باعث ایجاد رسوب در کویل دستگاه می گردد.

تعمیرات پکیج بوتان در فردیس
تعمیرات پکیج بوتان در فردیس

 

2.بدون شمعک (سیستم آیونایز)

در این مدل از آبگرمکن، شمعک همیشه فعال نمی باشد و زمانی که شما آب گرم را باز می کنید با استفاده از سیستم جرقه زن هوشمند باعث جرقه زدن و روشن شدن مشعل می گردد.

پکیج دیواری چیست؟

همانطور که در مطلب پکیج دیواری چیست گفتیم، پکیج دیواری یک موتورخانه کامل است که وظیفه موتورخانه را با بالاترین کارایی و کیفیت و با کمترین مصرف سوخت و اشغال فضا انجام می دهد.

پکیج های دیواری علاوه برا اینکه وظیفه موتورخانه که گرم کردن رادیاتورها و در نتیجه گرم کردن محیط ساختمان است، انجام می دهد یک مسئولیت دیگری هم بر عهده دارد که همانند آبگرمکن باعث تولید آبگرم مصرفی مورد نیاز ما می شود.

مقایسه آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری

تا اینجا با آبگرمکن های دیواری، نکاتی در مورد خرید آن و انواع آبگرمکن ها و همچنین با پکیج های دیواری به صورت مختصر آشنا شدیم اما زمان آن رسیده است که این دو وسیله گرمایشی را باهم در مقاله تعمیر آبگرمکن بوتان در فردیس مقایسه کنیم.

آبگرمکن دیواری به صرفه تر است یا پکیج دیواری

آبگرمکن دیواری جایگزین آبگرمکن های مخزن دار و پکیج های دیواری هم جانشین موتورخانه های عظیم شده است که در دنیای امروز بهترین گزینه هستند. آبگرمکن دیواری به صرفه تر است یا پکیج دیواری؟

چون از لحاظ مصرف سوخت، بسیار کم و کارایی بیشتری دارند. از طرفی پکیج های دیواری به صرفه تر از آبگرمکن های دیواری هستند.

چون پکیج ها هم وظیفه آبگرمکن که گرم کردن آب مصرفی خانه و هم وظیفه موتورخانه و بخاری که گرم کردن محیط ساختمان می باشد را به خوبی ایفا می کند.

در نتیجه سطح مصرف انرژی را بسیار پایین و بازده حرارتی را بالا می برد. به همین دلیل است که اکثراً امروزه حتی سیستم بخاری را به پکیج تبدیل می کنند.

پکیج های دیواری و آبگرمکن های دیواری هر دو فضای کمی را اشغال می کنند که شما می توانید آن ها را در آشپزخانه نصب کنید که بسیار منساب برای محیط های کوچک می باشد.

نکته مهم؛ که تیم تعمیر آبگرمکن بوتان در فردیس به آن اشاره دارد.

توجه کنید که محل نصب پکیج در ساختمان دارای محدودیت هایی می باشد، مثلاً استفاده از پکیج در محیط های کمتر از 60 متر ممنوع است و شما باید در چنین محیط های از آبگرمکن استفاده کنید.

یکی از بزرگترین مشکلات، سرد شدن آب به صورت ناگهانی می باشد، که در آبگرمکن های بدون مخزن به دلایل مختلف به خصوص در فصل زمستان رخ می دهد، اما این مشکل کمتر در پکیج های دیواری رخ می دهد.پکیج های دیواری به دلیل اینکه از برق استفاده می‌کنند در مناطقی که قطعی برق به صورت مکرر وجود دارد، گزینه مناسبی برای مصرف نمی باشد.

در نتیجه بهتر است شما از آبگرمکن استفاده کنید تا قطعی برق منطقه سبب سرد شدن آب مصرفی شما نشود.

پکیج ها قیمت بالاتری نسبت به آبگرمکن دارند، اما با خرید پکیج نیاز شما از خرید بخاری، آبگرمکن برطرف می شود، در نتیجه شما با یک تیر دو نشان زده اید و دیگر نیازی نیست هزینه های اضافی پرداخت کنید.

همانطور که در مطلب راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران گفتیم، خرید پکیج باید به همراه محاسبه ظرفیت پکیج باشد، تا انتخاب درستی صورت بپذیرد.

آبگرمکن دیواری و پکیج هر دو از آب برای گرم کردن استفاده می کنند و به دلیل وجود املاح موجود در آب باعث رسوب گذاری می شوند.

همچنین به دلیل اینکه از قطعات پیچیده ای در آن ها استفاده شده، به خصوص پکیج ها که طبق استاندارد های روز اروپا می باشد، لازم است به صورت دوره ای به سرویس پکیج دیواری اقدام کنید.

هر چند با نصب سختی‌گیر پکیج می‌توان میزان جذب رسوبات در دستگاه را تا حد زیادی کاهش داد ولی با مطالعه مطلب چگونه آبگرمکن دیواری را رسوب زدایی کنیم، که در همین صفحه تیم تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس برای شما عزیزان گذاشته است می توانید برای رفع رسوب گذاری این وسیله دست بکار شوید.

جرم گیری آبگرمکن بوتان در فردیس

جرم گیری آبگرمکن بوتان در فردیس را به خاطر پراهمیت بودنش، باید حتما توسط یک سرویسکار حرفه‌ای انجام شود.اینکار را تیم تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس برای شما در منزل انجام می‌دهد. اما در برخی موارد که کار جرم گیری آبگرمکن زیاد نباشد می توان این کار را در خانه نیز انجام داد.

برای جرم گیری آبگرمکن بوتان در فردیس و برطرف کردن رسوب‌های داخل مبدل گرمایی بطور معمول از اسید کلریدریک یا جوهرنمک رقیق (20 %) استفاده می‌شود. البته ممکن است که برای رفع رسوب لوله های آبگرمکن به روش خانگی با سرکه این کار انجام شود. استفاده از سرکه خطر و آسیب کمتری نسبت به اسیدهای شیمیایی دارد اما تنها رسوب نازک را می تواند حل کند و همچنین عملیات رسوب زدایی سرعت کمتری خواهد داشت.

تعمیر آبگرمکن پکیج فردیس
جرم گیری آبگرمکن بوتان در فردیس

مراحل جرم گیری آبگرمکن بوتان در فردیس

مراحل جرم گیری آبگرمکن بوتان در فردیس عبارتست از:

  1. ابتدا باید شیر گاز را ببندید و آبگرمکن را خاموش کنید. صبر کنید تا آبگرمکن و قطعاتش کاملاً سرد شود.
  2. حال تمام شیرهای آب متصل به لوله کشی آب را که به آبگرمکن متصل است، ببندید.
  3. برای جدا کردن آبگرمکن دیواری از محل اتصالش، باید اول تمام مهره های لوله آب سرد و گرم، مهره شلنگ گاز و لوله دودکش را باز کنید.
  4. در این مرحله لازم است تا رگلاتور آبگرمکن (که وظیفه تنظیم فشار را دارد) جدا شود. اگر با این قطعه آشنایی کامل ندارید، رسوب زدایی آبگرمکن را ترجیحاً به سرویسکاران تیم تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس بسپارید.
  5. شلنگ های گاز یک متری را به ورودی و خروجی آب آبگرمکن وصل کرده و یکی را به لوله کشی آب سرد متصل کنید تا جریان آب سرد داخل لوله های آبگرمکن رسوبات ایجاد شده را کمی سست کند.
  6. این مرحله باید از اسید، سرکه یا رسوب زدا استفاده کنید و به کمک شلنگ ها (و در صورت وجود یک پمپ) آن را از لوله های آبگرمکن عبور دهید. (نکات ایمنی را رعایت کنید)
  7. مراحل 5 و 6 را چند مرتبه تکرار کنید.
محلول رسوب زدایی
جرم گیری آبگرمکن بوتان در فردیس

 

نکته مهم در هنگام جرم گیری آبگرمکن دیواری در خانه

نکته مهم در هنگام جرم گیری آبگرمکن دیواری در خانه، که تیم تعمیرات آبگرمکن بوتان در فردیس به آن خیلی تاکید می‌کند، در لحظه اول که اسید وارد مبدل می‌شود، به دلیل واکنش شیمیایی پاشش شدیدی از بالای قیف ایجاد می‌شود که در صورت عدم توجه باعث ایجاد خسارت می‌شود. دقت داشته باشید به محض ریختن اسید داخل قیف کف ظرف را روی قیف قرار دهید که پاششی ایجاد نشود و بعد از این که تمام اسید را داخل مبدل ریختیم چندین بار این عمل را تکرار می‌کنیم تا کاملاً تمام رسوب داخل مبدل گرفته شود و هیچ گونه کفی اسید نداشته باشد.

هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری فردیس

اگر در منطقه فردیس زندگی می‌کنید، ممکن است با مشکلاتی درباره تعمیر آبگرمکن دیواری مواجه شده باشید. آبگرمکن دیواری یکی از مهمترین وسایلی است که در خانه همه‌مان احتیاج داریم، ولی به خاطر استفاده روزانه، ممکن است با خرابی و نیاز به تعمیر مواجه شود. یکی از عوامل مهم در تعمیر آبگرمکن دیواری هزینه است. هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری در فردیس متناسب با نوع خرابی و تعویض قطعات دستگاه می‌باشد.
با همراهی توانمندترین تکنسین‌ها در منطقه، هزینه ممکن است به مراتب کمتر شود. اگرچه هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری فردیس ممکن است در ابتدا به چشم زیاد بیاید، اما ارزش آن به مراتب بیشتر است. با توجه به نیازمندی‌های هر خانواده، آب گرم در آشپزخانه و حمام یکی از ضروری‌ترین موضوعات می‌باشد.
بنابراین، نگهداری و تعمیر آبگرمکن دیواری اهمیت بسیاری دارد. اگرچه هزینه ای که باید برای تعمیرات آبگرمکن‌های دیواری در فردیس پرداخت کنید ممکن است بیشتر از چیزی که تصور می‌کنید باشد، اما ارزش این هزینه را نباید بی‌اهمیت در نظر گرفت.
یکی از دلایلی که هزینه تعمیرات آب گرمکن ها بالا می آید، کیفیت کار و قطعات استفاده شده است. در بعضی از موارد، تکنسین‌های ناوارد که اصول کار را رعایت نمی‌کنند، از قطعات کم کیفیت استفاده می‌کنند و در نتیجه کار نیز متناقض با استانداردهای بین المللی خواهد بود. به همین دلیل، باید به انتخاب تکنسین‌های متخصص و دارای تجربه‌ی فراوان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نتیجه گیری

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، پیشگیری از خرابی‌های زودرس آبگرمکن دیواری است. بهتر است زمانی که در تعمیرات فوق‌العاده نیاز Nدارید، دیوارهای آبگرمکن خود را بررسی کرده و علائم خرابی زودرس را شناسایی کنید. در صورتی که عمر مفید دیوارها به پایان نرسیده باشد و الزاما نیازی به تعمیرات قطعات داخلی نداشته باشد، هزینه تعمیرتان کمتر خواهد بود. نتیجه‌گیری نهایی این است که هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری فردیس، با توجه به نوع مدل، خرابی بوجود آمده و مورد تعمیرات قرار گرفته، متفاوت است.
با این حال، این هزینه را باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری در برابر آینده در نظر گرفت. همچنین، پیشگیری از خرابی‌های زودرس و انتخاب تکنسین‌های حرفه‌ای با استفاده از قطعات کیفیت بالا می‌تواند هزینه تعمیر را به مراتب کاهش دهد.

در صورت تمایل ومشاوره گرفتن با متخصصان تیم فن حریف از طریق اپیکشن بله با ما در ارتباط باشید.

سپاسگذار از شما
95 / 100

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =

.
فهرست