تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

تعمیرکار یخچال در منزل فردیس‌ کرج فوری شارژ گاز، عیب یابی، تعویض موتور، تعویض قطعات خیابان پیک، شهرک ارم، شهرک وحدت، منظریه کرج انجام میگردد. جهت هماهنگی با شماره دفتر 02636621442 وشماره همراه 09120614429 تماس حاصل بفرمایید.

تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

شما به دنبال یک سرویسکار مجرب برای تعمیر یخچال در منزل فردیس کرج خود هستید؟ آیا می توانید یک تعمیرکار قابل اعتماد را پیدا کنید؟ اولین قدم برای یافتن یک تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج، مراجعه به اینترنت است. با جستجوی کلمات مشابه “تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج” می توانید لیستی از تعمیرکاران محلی را مشاهده کنید.

تعمیرات، شارژ گاز، عیب یابی، تعویض موتور فوری: تعمیر یخچال، شارژ گاز، عیب یابی، تعویض موتور فوری توسط تیم فن حریف با تکنسین های کار بلد و با تجربه و متخصص در رابطه با تعمیرات برد، تعمیر لوازم خانگی از جمله آبگرمکن، پکیج، لباسشویی، کولرگازی و آبی، تعمیرات آیفون تصویری، برای کاهش هزینه انجام میگردد. جهت اعزام تعمیرکار با ما در ارتباط باشید.

تعمیرکار یخچال اسنوا در منزل فردیس فوری

تعمیرکار یخچال‌ اسنوا در منزل فردیس‌ فوری، منظریه، شهرک ارم،خیابان اهری، خیابان پیک،‌ خیابان‌نسیم، شهرک‌وحدت فوری پذیرفته می‌شود.جهت راهنمایی و اعزام تعمیر‌‌کار یخچال اسنوا در منزل فردیس فوری با‌ شماره‌ دفتر 02636621442 و یا با شماره‌های همراه 09120614429-09199018900 تماس حاصل بفرمایید.

تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

هزینه تعمیرکار یخچال در منزل فردیس فوری

یخچال‌ها تجهیزات پیچیده ای هستند و تنها افراد متخصص و با تجربه می توانند مشکلات آنها را تشخیص دهند و رفع کنند. هزینه تعمیرکار یخچال در منزل فردیس فوری همچنین یک فاکتور مهم است که باید در نظر گرفته شود. شما باید مطمئن شوید که هزینه درستی برای خدمات و به هیچ وجه تخریب نمی کنید.

همچنین، از تعمیرکار بپرسید که آیا قطعات یدکی اصلی استفاده می کند یا خیر. یک تعمیرکار حرفه ای باید دارای مجوزها و گواهینامه های لازم در زمینه تعمیر یخچال باشد. به این ترتیب مطمئن شوید که شما در حال کارکردن با یک تعمیرکار تخصصی و متخصص هستید که می توانید مشکلات را برای شما حل کنید.

با توجه به موارد ذکر شده، می‌توانید یک تعمیرکار معتبر و کارآمد را پیدا کنید.

تعمیرکار یخچال هیمالیا در منزل فردیس فوری

تعمیرکار یخچال هیمالیا در منزل فردیس فوری انجام میگردد. جهت شارژ گاز و تعویض قطعات و عیب یابی با ما در تماس باشید.

تعمیرکار یخچال در منزل فردیس فوری
تعمیرکار یخچال هیمالیا در منزل فردیس فوری

یخچال یک جعبه عایق حرارتی است که به انتقال گرمای داخل به محیط بیرون برای حفظ دمای داخل زیر دمای اتاق کمک میکند. این مجمع از قطعات مختلف است.هر قسمت از یخچال عملکرد خود را دارد.

هنگامی که آنها را متصل می‌کنیم، سیستم تبرید را دریافت می‌کنیم که به خنک کردن غذاها کمک می کند. قسمتهای دیگر یخچال به ساخت بدنه بیرونی آن کمک میکند.

این یک شکل خوب و بخش های مختلف برای ذخیره غذاهای مختلف، میوه ها و سبزیجات فراهم می کند. اهمیت یخچال را در فصل تابستان می دانیم. اطلاعات در مورد قطعات یخچال در هنگام خرید یخچال جدید یا در طول نگهداری آن ضروری است.

در این مقاله که توسط تیم فن حریف در بخش تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج گرد آوری شده است به، آناتومی یخچال، اجزا، نام‌ها و عملکردها خواهیم پرداخت.

نام قطعات داخلی وبیرون یک یخچال

قطعات درون یک یخچال

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • دريچه انبساط
  • اواپراتور

قسمت های بیرونی یخچال

  • محفظه فریزر
  • محفظه گوشت
  • ذخیره سازی
  • کنترل ترموستات
  • طاقچه
  • ترد
  • درب
  • واشر لاستیکی مغناطیسی
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس فوری
تعمیرکار یخچال الکترو استیل در منزل فردیس کرج

عملکرد قطعات درون یخچال

تعمیرکار یخچال در منزل فردیس
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

کمپرسور

هدف کمپرسور این است که مبرد بخار را از اواپراتور گرفته و آن را فشرده کند و هم فشار و هم دمای آن را برای مطابقت با شرایط جوی بالا ببرد. با توجه به یخچال و فریزر، کمپرسورهای مهر و موم شده معمولا به عنوان گزینه اصلی ترجیح داده می شوند.

کمپرسور یخچال
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

کندانسور

هنگامی که بخار مبرد از کمپرسور خارج میشود و وارد سیم پیچ کندانسور میشود، رد گرما آغاز میشود. در نتیجه مبرد بخار به شکل مایع تبدیل میشود.

همانطور که از طریق سیم پیچ کندانسور حرکت می کند، مبرد تبدیل خود را به حالت مایع کامل می کند. با این حال، حتی در این شکل مایع، دمای بالایی را حفظ میکند. برای تسهیل فرایند تبدیل، فن ها و باله ها استفاده می شود.

کندانسور یخچال
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

دريچه انبساط

شیر انبساط نقش مهمی در فرایند تبرید دارد. همانطور که مبرد مایع از سیم پیچ کندانسور وارد شیر انبساط میشود، هم در فشار و هم در دما دچار کاهش قابل توجهی میشود. این جزء ضروری از نظر استراتژیک قبل از اواپراتور قرار دارد و مبرد را برای مرحله بعدی خود آماده می کند.

شیر انبساط
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

اواپراتور

در کویل اواپراتور دمای مبرد کمتر از دمای اتاق است. هنگامی که این مبرد از سیم پیچ اواپراتور عبور میکند، گرمای اطراف را جذب میکند.به همین دلیل دمای مبرد شروع به افزایش و تبدیل شدن به بخار میکند. در عین حال، به دلیل جذب گرما، محیط اطراف کویل اواپراتور سرد می‌شود.

 

اواپراتور
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

محفظه فریزر:

محفظه فریزر قسمت مورد بالای یخچال است که هر محصولی را خنک می کند و به ساخت یخ کمک می کند. بهتر است بستنی، پنیر، کره و پنیر را ذخیره کرده و یخدان درست کنید. دارای دری جداگانه برای باز کردن و بستن است.

محفظه گوشت:

محصولات گوشتی را ذخیره میکند و به عنوان یک فریزر عمیق عمل میکند. این کمک می کند تا گوشت را برای مدت طولانی نگه دارید.

ذخیره سازی:

در یخچال انبار های مختلفی وجود دارد. این کمک می کند تا بسیاری از محصولات را نگه دارید و ذخیره کنید تا آنها را سالم نگه دارید.

ذخیره سازی شیر – این ذخیره کره، پنیر، کشک، شیر و سایر محصولات شیر است.ذخیره سازی محصولات حساس، عسل، سس کچاپ، مربا و موارد دیگر را ذخیره می کند.ذخیره سازی نوشیدنی خنک – انواع مختلف نوشیدنی ها و نوشیدنی های سرد را ذخیره می کند.

ذخیره سازی بطری – به ذخیره آب سرد در بطری ها کمک می کند.سینی تخم مرغ – تخم مرغ ها را در سینی ها ذخیره می کند.

کنترل ترموستات:

این یک کنترل کننده یخچال است. ما می توانیم دمای داخل یخچال را با این کنترل کننده تنظیم کنیم.

طاقچه:

این ها بخش های مختلف داخل یخچال هستند. این کار به تقسیم فضای داخل آن کمک می کند. بنابراین ما می توانیم بسیاری از چیزها را به عنوان راحتی ما قرار دهیم.

ترد:

این یک کشو یا جعبه در سمت پایین یخچال است. برای نگهداری میوه و سبزیجات است. در این ترد، میوه ها و سبزیجات برای یک دوره طولانی تر دوام می آورند.

درب:

دو نوع درب وجود دارد. درب بالا درب فریزر عمیق است و درب پایین بخش پایین یخچال است.

واشر مغناطيسى:

این یک لاستیک پلاستیکی آب بندی مغناطیسی هوا چسبیده به درب است. هنگامی که درب را می بندیم، آب بندی هوای تنگ ایجاد می کند و از نشت جلوگیری می کند. این خاصیت مغناطیسی برای حفظ آب بندی محکم هوا  کارایی دارد.

چرا یخچال من کار نمی کند اما فریزر من کار می کند؟

چرا یخچال من کار نمی کند اما فریزر من کار می کند؟ اگر فریزر شما در حال خنک شدن است اما یخچال شما نیست ، دلایل مختلفی وجود دارد ، از جمله:

  1. فن اواپراتور معیوب یا گیر کرده
  2. کنترل دمپر ممکن است گیر کرده یا در موقعیت بسته باشد
  3. ترمیستور معیوب دما را به درستی نمی خواند
  4.  مدار دما نیاز به جایگزینی دارد

تعمیرکار یخچال الکترواستیل در منزل فردیس فوری

تعمیرکار یخچال الکترواستیل در منزل فردیس فوری توسط تیم فن حریف با تکنسین های با تجربه انجام میگردد و باعث کاهش هزینه میشود.

شارژ گاز یخچال در منزل فوری فردیس

شارژ گاز یخچال در منزل فوری فردیس، شهرک ارم، شهرک وحدت، خیابان پیک، خیابان اهری، منظریه، کرج توسط تیم با سابقه و تکنسین های دوره دیده جهت انجام کار در منزل انجام میپذیرد. جهت هماهنگی و اعزام  تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج با دفتر فن حریف در تماس باشید.

در حالی که اکثر این موارد می توانند یک تعمیر نسبتا ساده داشته باشند و می توانند به طور مشابه با یخچال شما خنک نشوند، توجه داشته باشید که اگر این اجزا را بررسی کنید و همه آنها به درستی کار کنند, ممکن است برد مدار شما نیاز به تعویض داشته باشد و باید توسط متخصص تیم تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرجانجام شود.

جهت هماهنگی اعزام تعمیرکار یخچال الکترواستیل در منزل فردیس کرج به محل شما‌ با شماره‌های ۰۹۱۹۹۰۱۸۹۰۰ _ ۰۹۱۲۰۶۱۴۴۲۹ ویا با شماره دفتر 02636621442 تماس حاصل بفرماید در اسرع وقت در خدمت هستیم.

تعمیر یخچال در منزل فردیس
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

قیمت به روز لوازم برق خانگی در شهر لوازم خانگی

چگونه می توان راه هوای هواکش فریزر را باز کنیم و آن را یخ زدایی کنیم؟

امکان دارد یخ دریچه های هوا ی گردش فریزر شما را ببندد این باعث می‌شود که دستگاه به درستی دما را حفظ نکند. هنگامی که یخ زدگی تا حدود ¼ -inch (6 mm.) ضخامت ساخته شده است، بهتر است یخ زدگی جلوی دريچه ها را پاک کنیم، در مقاله زیر که توسط تیم فن حریف در قسمت تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج نوشته شده است به این موضوع اشاره شده است.

شماره گیری کنترل دما را به سردترین تنظیم، تقریبا 6 ساعت قبل از یخ زدگی، تبدیل کنید تا اطمینان حاصل شود که مواد غذایی منجمد در پایین ترین درجه حرارت قبل از حذف آن از فریزر است.

در صورت لزوم سبد فریزر را حذف کنید.

فریزر را جدا کنید یا قدرت را قطع کنید.

تمام مواد غذایی منجمد را از دستگاه جدا کنید، اقلام را در چندین لایه روزنامه بسته بندی کنید و آنها را با یک پتو بپوشانید. شما همچنین می توانید مواد غذایی یخ زده را در یک کولر، یخچال و فریزر اضافی یا در یک منطقه خنک نگهداری کنید.

اگر مدل شما دارای یک سیستم تخلیه است، ابتدا پوشش تخلیه و درپوش لاستیکی را بردارید. سپس، تخلیه را به طوری که فلش به سمت پایین حرکت می کند، اجازه می دهد آب یخ زده به داخل سوراخ ریخته و از دستگاه خارج شود.

اگر مدل شما سیستم تخلیه نداشته باشد، از یک اسفنج یا گچ استفاده کنید تا آب اضافی را از پایین فریزر خارج کنید و آب را به یک ظرف بزرگ خالی کنید. پس از تمیز کردن، می توانید اسفنج را در مایکروویو ضدعفونی کنید.

شما همچنین می توانید تابه های آب گرم را در فریزر با درب باز برای سرعت ذوب قرار دهید. سپس، از یک اسکرابر پلاستیکی برای حذف یخ زدگی استفاده کنید.

در این زمان، شما می توانید به آرامی داخل فریزر را با استفاده از یک حوله یا اسفنج قبل از شستشو و خشک کردن با یک پارچه تمیز و نرم تمیز کنید.

refrigerator is not cooling mobilem
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

علت اتومات نکردن یخچال

علت اتومات نکردن یخچال ؟همانطور که می‌دانید، یخچال یکسره کار نمیکند‌ و بعد از رسیدن به‌ دمای‌‌مشخص‌شده،خاموش‌می‌شود. اگر یخچال یکسره شود، حتما مشکلی وجود دارد و باید جدی گرفته شود.‌

در این مقاله که توسط تیم تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج برای شما نوشته شده است به آن میپردازیم. پس در اولین فرصت عیب یابی یخچال را شروع کنید.

یخچال عموماً طی یک ساعت کار، ۴۵ دقیقه کار می‌کند و ۱۵ دقیقه خاموش می‌شود، یک عیب رایج یخچال اتومات نکردن یا یکسره شدن موتور یخچال است. یعنی یخچال بدون توقف به کار خود ادامه میدهد و این برای موتور خطرناک است.

اما چه اقداماتی لازم است تا شما بتوانید خیلی فوری این مشکل را کاملا تخصصی و درست حل کنید.

اگر یخچال را تازه خریده باشید؛ تا دو روز یکسره کار می‌کند و این طبیعی بوده و نگران نباشید. اگر دمای محیط اطراف خیلی بالا باشد، موتور یخچال یکسره می‌شود. اگر یخچال زیر نور مستقیم خورشید باشد برای خنک‌تر شدن یکسره کار می‌کند.‌

باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال می‌تواند باعث گرم شدن هوای یخچال شود.

در نتیجه موتور یخچال باید یکسره کار کند تا خنک‌تر شود. ترجیحاً برای آسیبی که ممکن است کودکان وارد کنند از قفل کودک استفاده کنید.قرار دادن غذای داغ باعث شده موتور یخچال بیشتر کار کند و موتور آن به اصطلاح یکسره شود‌.

در این مورد شما رطوبت داخل یخچال را بالا می‌برید و باعث تولید برفک در یخچال می‌شوید. در باقی موارد مشکل مربوط به نشت گاز یخچال فریزر، مشکل ترموستات، کمپرسور و قطعات دیفراست می‌باشد.

داغ شدن بدنه یخچال

در حالت کلی یخچال همیشه یک مقدار گرما تولید می‌کند و تا حدی طبیعی است. اما اگر دست روی دستگیره یا بدنه یخچال بذارید و خیلی داغ باشد، این یک مشکل جدی بوده و باید برای تعمیر آن اقدام کنید، که تیم تعمیر یخچال در فردیس به سه علت عمده داغ شدن بدنه یخچال اشاره کرده است این سه مورد شامل:

هیتر باعث ایجاد گرما شده است!

یکی از ایرادهای رایج یخچال‌های قدیمی، این است که هیتر یخچال نزدیک به دستگیره یخچال و در امتداد بدنه قرار دارد.بنابراین زمانی که کار می کند در بدنه دستگیره گرما ایجاد می‌کند، در بعضی از مدل یخچال‌ها هیتر را می‌توان خاموش کرد.

کثیف شدن لوله‌های کندانسور

یخچال های جدید به جای هیتر از کندانسور استفاده می‌کنند، وظیفه کندانسور محافظت یخچال در برابر رطوبت است. وقتی لوله‌های کندانسور کثیف می‌شود، درجه حرارت آن بالا رفته و این حرارت روی دستگیره و بدنه یخچال حس خواهد شد.

سیم پیچ کندانسور کثیف شده است!

اگر کویل یا سیم پیچ کندانسور کثیف شده باشد، گرما ایجاد می‌کند و داغی و حرارت آن، در دستگیرهٔ یخچال و بدنه اش احساس می‌شود.

برای اینکه مشکل حل شود، باید یخچال را از برق بکشید و سیم پیچ کندانسور را به دقت تمیز کنید.

تعمیر یخچال در منزل فردیس
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس شهرک وحدت

خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال

چند علت رایج خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال شما شامل موارد زیر است:

  • جریان برق قطع شده، در نتیجه بررسی کردن اتصالات الکتریکی ضرورت دارد.
  • اتصال برد یخچال و نمایشگر از بین رفته، تعمیر این مورد خیلی کار تخصصی و سختی می‌باشد و به کمک تعمیرکار ماهر در تیم تعمیر یخچال در فردیس احتیاج دارید.
  • صفحه نمایشگر سوخته و احتیاج به تعویض دارد.
  • عیب یاب اتوماتیک یخچال شما فعال شده است.
  • برد یخچال شما آسیب دیده است.
  • کلید مخصوص درب یخچال شما ایراد پیدا کرده است.

به غیر از مورد اول، برای بقیه موارد حتماً احتیاج است که از یک متخصص کمک بگیرید. تیم تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج آماده پاسخگویی به شما است و در اسرع وقت متخصص خود را برای شما اعزام میکند.

شارژگاز یخچال اسنوا
تعمیرکار یخچال الجی LG در منزل فردیس کرج

تعمیرکار یخچال الجیLG در منزل فردیس کرج

تعمیرکار یخچال الجی LG در منزل فردیس کرج توسط تعمیرکاران تیم فن حریف انجام می‌شود. تیم ما افراد متخصص را برای شما اعزام خواهد کرد و کمترین هزینه را برای شما در بردارد.

سه علت عمده در یخ نزدن فریز

  1. کثیف بودن سیم پیچ کندانسور که باعث می‌شود ظرفیت خنک کنندگی فریزر کاهش پیدا کند.
  2. موتور فن اواپراتور خراب شده، از آنجایی که این فن وظیفه گردش هوا را بر عهده دارد، اگر خراب شود، فریزر یخ نمی زند.
  3. رله استارتی که وظیفه‌ی نیرو دادن به کمپرسور را دارد، از کار افتاده و در نتیجه فریزر یخ نمی‌زند.

یخ زدن داخل یخچال

اگر مدام میوه و سبزیجات داخل یخچال یخ میزند یا حتی روی آب و مایعاتی که داخل یخچال گذاشتید یک لایه یخ تشکیل شده است، حتما سریع تر مراحل عیب یابی یخچال را طبق گفته‌های تیم تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج  پیش ببرید.

ترموستات درست تنظیم نشده است!

یکی از علت‌های رایج یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال این است که ترموستات درست تنظیم نشده، با گذشت زمان علائم مربوط به ترموستات پاک شده و ممکن است دما را اشتباه تنظیم کنید.

سیم پیچ‌ها کثیف شدن

وقتی سیم پیچ‌ها کثیف شده باشند، یخچال مجبور می‌شود بیشتر کار کند تا دمای تعادل یخچال را برقرار کند، در نتیجه محیط یخچال بیش از حد خنک شده و یخ می زند.

خرابی عایق دور درب

اگه لاستیک درب خراب شده باشد، هوای گرم وارد یخچال شده و موتور مجبور می‌شود بیشتر کار کند، در نتیجه مواد غذایی داخل بیش از حد سرد می‌شوند و یخ می زنند.

خرابی ترموستات

اگر ترموستات خراب باشد، ممکن است وقتی به دمای مطلوب میرسد، اتوماتیک خاموش نشود و یخچال دائماً کار کند. در نتیجه یخچال بیش از حد سرد خواهد شد و مواد غذایی یخ می زند.

دمپر هوا خرابه!

دمپر هوا مسئولیت تنظیم هوای وارد شده به یخچال را دارد، اگر دمپر خراب شود، هوای سرد زیادی وارد محفظه یخچال می‌شود و مواد غذایی داخل یخچال یخ می زنند.

تعمیر یخچال در منزل فردیس
تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج

یخچال خاموش میشه و روشن نمیشه!

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال خاموش میشه و روشن نمیشه که تیم تعمیرات یخچال در منزل فردیس به آن اشاره می‌کند، زود روشن شدن و خاموش شدن یخچال می‌باشد که  علت آن شامل:قطع شدن مدار برق، برای حل این مشکل بهتر است اتصالات الکتریکی را چک کنید.قلب یخچال کمپرسور است. اگر کمپرسور کثیف شده باشد و یا اینکه سوخته باشد، یخچال شما روشن نمی‌شود.

زمانی که ولتاژ یا برق مورد احتیاج یخچال شما دریافت نمی‌شود.اگر موتور محرک از کار افتاده باشد، یخچال به هیچ وجه روشن نمی‌شود، موتور معیوب باید به سرعت تعویض شود.

تعویض آن تخصصی و نیازمند تجربه می‌باشد،برای اینکار از تیم تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج کمک بگیرید.

اگر سیم پیچ‌های کندانسور کثیف باشد، ممکن است یخچال روشن نشود، چون کندانسور در یخچال وظیفه اساسی دارد و اگر کار نکند، یخچال هم کار نمی‌کند.

خازن استارت، برق مورد نیاز برای شروع فرایند کار یخچال را تامین می‌کند. اگر خازن استارت از کار بیفتد یخچال هم روشن نخواهد شد.ترموستات خراب علاوه بر اینکه عملکرد یخچال را دچار مشکل می‌کند، نمی‌تواند به خازن استارت پیام دهد که فرایند روشن شدن یخچال را شروع کند.

در نتیجه ترموستات خراب باعث ایجاد مشکلاتی در یخچال شما می‌شود که یکی از آن‌ها روشن نشدن یخچال است.

کلام آخر

امیدواریم در پایان این مطالب که توسط تیم تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج  برای شما گردآوری شده است، کمکی در جهت کاهش هزینه ها انجام داده باشیم.با ارسال دیدگاه ونظرات خود از ماحمایت کنید. تیم تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج آماده نقطه نظرات‌‌ و پیشنهادات شما عزیزان هست. با تشکر از شما.

سپاسگذار از شما
95 / 100

نظرات

یک پاسخ به “تعمیرکار یخچال در منزل فردیس کرج”

  1. رویا باقری نیم‌رخ
    رویا باقری

    تیمی خوش برخورد و حرفه ای.منصف وقایل اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نه =

.
فهرست